Актуальне


 

ПРИСТРАСТІ ПО ОЗЕРУ КАРАСЬОВЕ



Правда, озером це водоймище зараз важко назвати, але безперечно воно заслуговує на те, щоб про нього говорити. По-перше, це місце в лісовій частині Ірпеня має цікаву історичну деталь, бо пов’язане з ім’ям  відомого українського мецената Терещенка. Саме за його наказом тут були вириті дві копанки, які сьогодні люди називають озерами Щуче та Карасьове. На берегах цих озер виросло не одне покоління юних любителів природи. Напевно, росли і виховувалися б ще, якби не будівельний бум. А вірніше, забудовне беззаконня. І це є другий привід, згадати про Карасьове.

Детальніше...
 


СКВЕР ЧЕХОВА ЗАМІСТЬ НЕЗАКОННОЇ ЗАБУДОВИ

 

Цього вимагають жителі вулиці Чехова в Ірпені. І саме про це йшлося на зборах місцевої громади, що відбулися  у суботу, 30 серпня. Людей зібрали представники ГО «Об’єднання власників квартир Ірпеня» (ОВКІ), які разом з Фондом громади Приірпіння проводять кампанію з розробки позитивного бренду Ірпеня як міста екологічної культури.


Зранку у дворі біля дитячого майданчика  зібралися мешканці молодого масиву – діти й  дорослі. Для дітей була підготовлена розважальна програма з ігор, конкурсів та малювання, а дорослі тим часом розбиралися з тим, як забезпечити культурний і приємний відпочинок дітям у майбутньому.  Нині у дворі є невеличкий дитячий майданчик серед «джунглів» прилеглих багатоквартирних будинків. Але невеличкий «п’ятачок» пісочниці не може вмістити усю дітвору навколишніх будинків. А тут ще поруч деяким горе-забудовникам не йметься.

Детальніше...
 

 

МЕШКАНЦІ МІКРОРАЙОНУ СМУ ВІДЗНАЧИЛИ ДЕНЬ НАЦІОНАЛЬНОГО ПРАПОРА ТОЛОКОЮ ЗАХИСНИКІВ ПАРКУ



Наприкінці липня Фонд громади Приірпіння розпочав кампанію по створенню позитивного бренду Ірпеня. Громадські активісти провели соціологічне опитування і з’ясували, що більшість городян асоціюють Ірпінь із зеленими лісами, не задоволені нинішнім безладом у владі і на вулицях, на перший план ставлять питання екології і готові брати активну участь у суспільно-корисних роботах.


Першими свою активність у цьому напрямку показали жителі мікрорайону СМУ. Минулої суботи, у День національного прапора, ініціативна група парку Покровський разом з Фондом громади Приірпіння організували толоку захисників парку. На колективну працю зібралися і дорослі, і малі. До речі, дітей зібралося дуже багато, і вони як справжні господарі нового Ірпеня були надзвичайно активними та щирими: зібрали найбільше сміття, засуджували тих, хто накидав у траву пляшки,  недопалки і шприци, та із захопленням розказували про омріяні павільйони і атракціони у майбутньому парку «Покровський».

Детальніше...
 

ІРПІНЦІ ПРАГНУТЬ ПОЗИТИВНИХ ЗМІН У СВОЄМУ МІСТІ

 

Робоча група опрацювала всі анкети учасників Креативної толоки, які заповнювалися волонтерами під час вивчення громадської думки щодо розвитку Ірпеня. Всього було опитано 826 осіб. Отримані результати засвідчують, що переважна більшість ірпінців (майже 80% опитаних) не задоволені існуючим станом нашого міста. Найбільше люди не задоволені  знищенням лісів і хаотичною забудовою Ірпеня. І воно зрозуміло, оскільки для половини опитаних ліси є не просто особливістю нашого краю, а  найбільшою його перевагою. Турбує ірпініців також нерозвинена інфраструктура міста і відсутність дієвої влади.


Приємно відзначити, що переважна більшість опитаних (понад 70 %) не хочуть задовольнятися пасивним спогляданням за подіями в місті, а готові особисто брати участь у суспільно корисних справах. Майже третина учасників толоки налаштовані на активну громадську діяльність і контроль влади разом з Фондом громади Приірпіння.

Детальніше про результати опитування дивіться на інфографіці.

 

Детальніше...
 

ВИГОДА ПОЧИНАЄТЬСЯ З БРЕНДУ



15 серпня  у рамках проекту зі створення позитивного бренду Ірпеня як міста екологічної культури  в приміщенні ірпінської міської ради відбувся семінар відомого фахівця в сфері маркетингу Андрія Федоріва. Організував захід Фонд громади Приірпіння, а унікальною можливістю поспілкуватися з найвідомішим брендистом України скористалися  півсотні громадських активістів з Ірпеня, Ворзеля, Гостомеля.. Майстер креативу  розказав про те, що таке бренд, як його створювати,  навіщо він потрібен місту і як використати результати громадського опитування у формуванні майбутнього Ірпеня.

Детальніше...
 
<< Початок < Попередня 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 Наступна > Кінець >>

Сторінка 21 з 45