ІНІЦІЮЄМО РОЗРОБКУ БРЕНДУ ІРПЕНЯ ЯК МІСТА ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ




Фонд громади Приірпіння взявся за новий масштабний проект – розробку бренду Ірпеня, орієнтованого на покращення економічної, туристичної та інвестиційної привабливості міста. Ірпеню потрібен гарний бренд, який привертатиме інвесторів, професіоналів, партнерів, який зробить місто бажаним для життя. Але спочатку таке місто має народитися в нашій уяві, потім відобразитися в стратегічних планах розвитку регіону, а потім стати дійсністю. І чим швидше воно народиться в наших думках, тим скоріше воно проявиться в нашій реальності.

 

 

ЩО ТАКЕ БРЕНД. Бренд розповідає про місто через спеціально створену систему яскравих символів, ідей, асоціацій, які найкраще передають зміст, конкурентні переваги і унікальність міста, завдяки чому воно стає улюбленим і знаменитим. У світі є дуже багато міст з яскравими брендами –  Рим, Париж, Оксфорд, Венеція, Стамбул та інші. Є брендові міста і в Україні. Наприклад, Шостка, Вінниця, Славутич, Львів. Бренд допоміг їм стати сильними і успішними. У Ірпеня теж є колосальний потенціал, який, нарешті, має почати працювати.

ЧОМУ САМЕ ЗАРАЗ. Сьогодні Україна переживає серйозні виклики, серед яких і питання самоідентифікації. Кожен українець, кожне місто має визначитися зі своєю ідентичністю. Цим ми можемо допомогти нашій країні побороти матеріальну руйнацію і страшенний моральний пресінг. Крім того, на користь розробки бренду Ірпеня саме зараз говорить і значний інтерес до Приірпіння з боку України, та й без перебільшення, усього світу,  що виник у результаті участі нашого Фонду у Програмі допомоги родинам постраждалих на Майдані.

ЗАХОДИ. В рамках проекту передбачається низка цікавих заходів, що допоможуть сформувати громадське бачення майбутнього нашого міста та допоможуть залучити до цього процесу максимально велику кількість. Тому передбачаються такі заходи:


-    Толока-2014 –квест із залучення громадськості до формування бренда мітса від 100 громадських оаргнізацій Київської області  (9 серпня)
-    Конкурс ідей бренда міста Ірпінь від громади (1 серпня -15 вересня 2014)
-    Семінар від найвідомішого розробника брендів в Україні – Андрія Федоріва (15 серпня 2014)

 



ТОЛОКА - 2014


9 серпня 100 представників різноманітних громадських організацій Київської області прийдуть в Ірпінь аби поєднати приємне та корисне: повчитися громадській роботі громадських об’єднань в Приірпінні та активізувати громадське обговорення бренду ІРПЕНЯ ЯК МІСТА ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ.

100 активістів протягом дня:


•    досліджуватимуть громадську думку більш ніж 5000 мешканців Ірпеня щодо того, як вони бачать майбутнє свого міста, як вони хочуть його змінити і готові долучиться до цього (анкетування, візуальне зображення на мапі),
•    формування спільного бачення більшості мешканців у одну загальну картину міста екологічної культури та зображення його на центральній площі міста у вигляді величезної мапи,
•    передача результатів виявлення волі та бажання громади кандидатам в мери міста, аби ті формували свої програми розвитку міста на базі цим рекомендацій.


Також гості спілкуватимуться  з громадськими активістами Приірпіння щодо їх проектів та співпраці, спробують Ірпінський фірмовий куліш, здійснять екскурсію по найбільш цікавим містам нашого регіону.


Аби долучитися до Толоки більш активно, просимо контактувати з Тетяною Ледньовою 09696456130969645613 .

 



КОНКУРС ІДЕЙ ДЛЯ «МІСТА ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ»


Фонд громади Приірпіння оголошує конкурс на кращі ідеї соціально-економічного розвитку Ірпеня  в контексті створення бренду «ІРПІНЬ – МІСТО ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ». До участі запрошуються приватні особи та ініціативні групи з числа жителівмешканців Ірпінського регіону (Ворзель, Гостомель, Коцюбинське, Ірпінь). На переможців чекають грошові винагороди та можливість працювати у команді однодумців над реалізацією своєї ідеї. Термін подання заявок до 15 серпня 2014 року. Положення про конкурс та Аплікаційну форму можна завантажити тут.


Контактна особа: Людмила Лозова – 050 572 9606050 572 9606 .

 



СЕМІНАР ВІД МАЙСТРА


15 серпня в Ірпені відбудеться унікальний семінар від майстра брендінгу №1 в України – Андрія Федоріва. Його компанія http://fedoriv.com/ уже багато років поспіль розробляє бренди для міст (Донецьк, Київ, Тернопіль та ін.), компаній (Океан Ельзи, Фонд Кличка, магазин Антошка),  фільмів (навіть для Спілберга), виставок, дисків та багато іншого.


Лише одна унікальна можливість для учасників конкурсу ідей «Ірпінь – місто екологічної культури»!!


Контактна особа: Людмила Лозова – 050 572 9606050 572 9606 .