ЩО ТАКЕ "СПОНСОРСЬКИЙ ПАКЕТ" ДО БАЛУ БЛАГОДІЙНОСТІ 2012???

 

alt             alt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Спонсорський пакет - це комплекс переваг, які отримує спонсор у фінансовій підтримці Балу Благодійництва.



Чим престижніший спонсорський пакет - тим більше переваг у рекламі Вас чи Вашого бренду!


Ми пропонуємо 3 види опціонного спонсорського пакету та універсальний пакет ефективної сталої співпраці з Мистецьким центром "Камертон".

 

 


1. ОПЦІОННІ СПОНСОРСЬКІ ПАКЕТИ


ГЕНЕРАЛЬНИЙ СПОНСОР БАЛУ БЛАГОДІЙНИЦТВА 2012
(від 15 000 грн.)


• СПІЛЬНИЙ СЛОГАН
Спільна пропорція всіх спонсорських виявів в рамках Балу Благодійності - в роликах, в макетах, оформлення місць проведення.


• РОЗМІЩЕННЯ РЕКЛАМНИХ СТАТЕЙ ЗІ ЗГАДУВАННЯМ ГЕНЕРАЛЬНОГО СПОНСОРА
Видання «Вісті Приірпіння» тираж – 5 000 * 2 виходи (лютий, березень)
Газета «Демократична Київщина» тираж – 30 000 2 виходи (лютий, березень)
Газети „Київщина Регіональна”, „Вісті Київщини”,  інтернет-видання "Зоря Приірпіння" та портали Vkontakte.ru, facebook.com, kommersant.ua, gazeta.ua, irpin-fund.org.ua, civic.org.ua, gurt.org, ufb.org.ua.


• СПІЛЬНИЙ БАНЕР
Найбільша частина бренд-банеру під час балу, на прес-конференціях, для фотографування та інтерв’ю.


• ПРЕЗЕНТАЦІЯ СВОЇХ ПОСЛУГ / ПРОДУКЦІЇ, СУВЕНІРНОЇ ПРОДУКЦІЇ
Проводяться Спонсором самостійно під час балу.


• ДЕМОНСТРАЦІЯ РЕКЛАМНОГО РОЛИКА АБО ДИНАМІЧНОГО ЛОГОТИПУ ПАРТНЕРА (до 5хв.)
Під час церемоній відкриття та закриття Балу.


• РОЗМІЩЕННЯ ЛОГО ГЕНЕРАЛЬНОГО СПОНСОРА:
на усій друкованій та трансльованій продукції Балу.


• НАТЯЖНІ БАНЕРИ
На зовнішніх панелях перед входом (термін 2 тижні, не більше 3х метрів сторона)
На бренд-банері в холі залу (не більше 50 см сторона)
В фойє (місце проведення балу) розмір банеру не більше 300см. - сторона.
Виготовлення банерів здійснюється Спонсором самостійно.


• ПОШИРЕННЯ РЕКЛАМНОГО МАТЕРІАЛУ
На стелажах у холі ЦБК в період проведення Балу Благодійності та протягом 2 тижнів після
В ромо-сумках по закінченні Балу.


• ЗГАДУВАННЯ СПОНСОРА У ПРЕС-РЕЛІЗІ І НА ВСІХ ЗАХОДАХ БАЛУ БЛАГОДІЙНОСТІ
Прес-релізи розповсюджуються на прес-конференціях і по адресній розсилці Балу Благодійності.

 

• ВСІ ІНШІ МОЖЛИВОСТІ ЗА БАЖАННЯМ СПОНСОРА І МОЖЛИВОСТЯХ ОРГКОМІТЕТУ БАЛУ БЛАГОДІЙНОСТІ

 

ОФІЦІЙНИЙ СПОНСОР БАЛУ БЛАГОДІЙНИЦТВА 2012
(від 7000 грн.)


• СПІЛЬНИЙ СЛОГАН
Спільна пропорція всіх спонсорських виявів в рамках Балу Благодійності - в роликах, в макетах, оформлення місць проведення.

 

• РОЗМІЩЕННЯ РЕКЛАМНИХ СТАТЕЙ ЗІ ЗГАДУВАННЯМ  СПОНСОРА
Видання «Вісті Приірпіння» тираж – 5 000 2 виходи (лютий, березень)
Газета «Демократична Київщина» тираж – 30 000 2 виходи (лютий, березень)
Журнали, газети, інтернет-видання.

 

• ПРЕЗЕНТАЦІЯ СПОНСОРА НА ПРЕСКОНФЕРЕНЦІЯХ, ПРОМО – ВІЗИТАХ, ІНТЕРВЮ, СТАТТЯХ ТА ІНТЕРВЮ В ДРУКОВАНИХ ЗМІ

 

• СПІЛЬНИЙ БАНЕР
Найбільша частина бренд-банеру під час балу, на прес-конференціях, для фотографування та інтерв’ю.

 

• ПРЕЗЕНТАЦІЯ СВОЇХ ПОСЛУГ / ПРОДУКЦІЇ, СУВЕНІРНОЇ ПРОДУКЦІЇ
Проводяться Спонсором самостійно під час балу.

 

• РОЗМІЩЕННЯ ЛОГО СПОНСОРА:
на усій друкованій та трансльованій продукції Балу.

 

• НАТЯЖНІ БАНЕРИ
На зовнішніх панелях перед входом (термін 2 тижні, не більше 3х метрів сторона)
На бренд-банері в холі залу (не більше 40 см сторона)
В фойє (місце проведення балу) розмір банеру не більше 200см. - сторона.
Виготовлення банерів здійснюється Спонсором самостійно.

 

• ПОШИРЕННЯ РЕКЛАМНОГО МАТЕРІАЛУ
На стелажах у холі ЦБК в період проведення Балу Благодійності та протягом 2 тижнів після
В ромо-сумках по закінченні Балу.

 

• ЗГАДУВАННЯ СПОНСОРА У ПРЕС-РЕЛІЗІ І НА ВСІХ ЗАХОДАХ БАЛУ БЛАГОДІЙНОСТІ
Прес-релізи розповсюджуються на прес-конференціях і по адресній розсилці Балу Благодійності.

 

• АКРИДИТАЦІЙНА КАРТИ «ГІСТЬ» ДЛЯ СПІВРОБІТНИКІВ КОМПАНІЇ СПОНСОРА.
Для безкоштовного відвідування Балу (5 запрошень).

 

СПОНСОР БАЛУ БЛАГОДІЙНИЦТВА 2012
(від 3000 грн.)



• БАНЕР У ХОЛІ БУДИНКУ КУЛЬТУРИ
Розмір банеру не більше 150см - сторона.
Виготовлення банерів здійснюється Спонсором самостійно.


• РОЗМІЩЕННЯ РЕКЛАМНИХ СТАТЕЙ ЗІ ЗГАДУВАННЯМ СПОНСОРА
Видання «Вісті Приірпіння» тираж – 5 000 * 2 виходи (лютий, березень)
Газета «Демократична Київщина» тираж – 30 000 2 виходи (лютий, березень)
Журнали, газети, інтернет-видання.

 

• АКРИДИТАЦІЙНА КАРТИ «ГІСТЬ» ДЛЯ СПІВРОБІТНИКІВ КОМПАНІЇ СПОНСОРА.
Для безкоштовного відвідування Балу (5 запрошень).


• СПІЛЬНИЙ БАНЕР
Найбільша частина бренд-банеру під час балу, на прес-конференціях, для фотографування та інтерв’ю.


• ПРЕЗЕНТАЦІЯ СВОЇХ ПОСЛУГ / ПРОДУКЦІЇ, СУВЕНІРНОЇ ПРОДУКЦІЇ
Проводяться Спонсором самостійно під час балу.


• РОЗМІЩЕННЯ ЛОГО СПОНСОРА:
на усій друкованій та трансльованій продукції Балу.


• НАТЯЖНІ БАНЕРИ
На зовнішніх панелях перед входом (термін 2 тижні, не більше 3х метрів сторона)
На бренд-банері в холі залу (не більше 20 см сторона)
Виготовлення банерів здійснюється Спонсором самостійно.


• ПОШИРЕННЯ РЕКЛАМНОГО МАТЕРІАЛУ
В ромо-сумках по закінченні Балу.


• ЗГАДУВАННЯ СПОНСОРА У ПРЕС-РЕЛІЗІ І НА ВСІХ ЗАХОДАХ БАЛУ БЛАГОДІЙНОСТІ
Прес-релізи розповсюджуються на прес-конференціях і по адресній розсилці Балу Благодійності.

 

2. ПАКЕТ СТАЛОЇ СПІВПРАЦІ З МИСТЕЦЬКИМ ЦЕНТРОМ –


ПРИКЛАД СУЧАСНОЇ БЛАГОДІЙНОСТІ З ДОВГОТРИВАЛИМИ ВИГОДАМИ ДЛЯ ОБОХ СТОРІН

 

Мистецький центр "Камертон" реалізує цілу серію популярних в Ірпінській громаді культурних міні-проектів. На сьогодні таких проектів вже здійснюється більше 25!


Усі проекти згруповані за 7 напрямками. Спонсор (патрон) напрямку культурної діяльності може обрати ту діяльність, яку б він хотів розвивати.


Підтримуючи напрямок, спонсор відразу підтримує декілька важливих міні-проектів. Проте є можливість постійно підтримувати конкретні проекти чи гуртки.

Отже, напрямки:

 

1. ШЕДЕВРИ ВОКАЛЬНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНОЇ КЛАСИКИ «МУЗИЧНИЙ ДИВОСВІТ»: цикл вечорів з професійними музикантами, оперними співаками, викладачами і кращими учнями місцевих музичних шкіл;


2. ІРПІНСЬКИЙ МУЗИЧНО-ДРАМАТИЧНИЙ ТЕАТР: дитячий театр Андерсена, театральна студія «Браво!», театр «Карнавал», театр-студія «Танці народів світу»;


3. ВИСТАВКОВА ДІЯЛЬНІСТЬ: ЖИВОПИС, ФОТО, СКУЛЬПТУРА; «Туристичний клуб»; «Жіночий клуб»; Дитячі художні студії і майстерні;


4. ЗДОРОВЕ ПОКОЛІННЯ: «Бойовий гопак або Театр-студія «Гопак»; Ранкова зарядка для дорослих;

 

5. ЗНАЙ НАШИХ! Клуб цікавих зустрічей «Діалоги з майстрами»; Клуб «Шедеври світового кіномистецтва»; «Англійський клуб», Філософський клуб;

 

6. У СВІТІ ПРЕКРАСНОГО: поетичні вечори, Клуб авторської пісні; Клуб спонтанної творчості; Літературна майстерня «Струна»;

 

7. НАЙКРАЩЕ – ДІТЯМ! шахово-шашковий клуб для дітей і молоді; студія сучасного танцю, студія народного танцю; Школа лідерства, менеджменту і самоврядування: європейський вимір; курси рукоділля для дітей і молоді.

 

ПЕРЕВАГИ СПОНСОРСТВА НАПРЯМІВ ЧИ ГУРТКІВ
виражатиметься у формі:


• публічної подяки Вам на сторінках регіональної преси;


• регулярного згадування Вашого імені або назви Вашої установи на всіх друкованих матеріалах Мистецького центру (флаерах, програмках, афішах, альманахах тощо);


• запрошенні генеральних спонсорів на найвизначніші культурно-мистецькі події Центру, надання слова під час урочистої частини заходу;


• наданні безплатних квитків для Вас, членів Вашої родини на культурно-мистецькі заходи Центру;


• допомогу в організації корпоративного свята для Вашого підприємства;


• надання площі на території Центрального будинку культури для реклами Вашого підприємства (для генеральних спонсорів);


• У разі постійного кураторства над конкретним проектом – закріплення Вашого імені (або назви Вашого підприємства) у підзаголовку проекту;


• Виведення назви Вашого підприємства чи Вашого персонального сайту на головну сторінку сайту Мистецького центру.

 

Спонсорський пакет можна придбати за телефоном 0661384399.


РОЗВИВАЙМО БЛАГОДІЙНІСТЬ В КУЛЬТУРІ РАЗОМ!